مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان:
۲۱۳۵ فروشگاه عرضه محصولات با کالابرگ در گلستان معرفی شده است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: ۲۱۳۵ فروشگاه عرضه کالا های 11 گانه با کالابرگ در گلستان معرفی شده است.

به گزارش گلستان فردا، حسینعلی خواجه مظفری اظهار کرد: ۲ هزار و ۱۳۵ فروشگاه عرضه کالاهای ۱۱ گانه با کالابرگ در گلستان معرفی شده است و از مردم شریف تقاضا داریم در یک سری فروشگاه‌ها متمرکز نشوند.

وی افزود: برخی از فروشگاه‌ها در عرضه محصولات در قبال کالا برگ تخلف‌هایی را انجام می‌دادند که با آنها برخورد شد.

خواجه مظفری گفت: بنا نبوده مردم برای بهره مندی از این خدمت مردم درگیر صفوف شوند، این طرح با در نظر گرفتن ۱۱ قلم کالا، به دنبال حمایت از تولید است.

وی خاطر نشان کرد: از ۱۷ بهمن طرح تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی آغاز شده و تا ۱۷ اسفند ماه اعتبار دارد. از ۱۷ بهمن طرح تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی آغاز شده و تا ۱۷ اسفند ماه اعتبار دارد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: دولت طبق نظر حمایتی، این طرح تشویقی را لحاظ کرده است و توقع نداریم برخی فروشگاه‌ها نارضایتی‌های مردمی ایجاد کنند.

وی افزود: مقرر است هر ۶ ماه پرداخت یارانه بروز شود و ممکن است در پرداخت و یا عدم پرداخت یارانه به خانوارها تغییری لحاظ شود.

  28 بهمن 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70355
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام