رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی گرگان:
از دست دادن فرصت های اقتصادی با کم‌توجهی به منطقه آزاد اینچه برون

رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی گرگان گفت: کم توجهی به اجرای زیر ساخت ها در منطقه آزاد تجاری اینچه برون موجب از دست رفتن فرصت های اقتصادی این منطقه می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، صفوی صبح امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق با منتخبان مردم گرگان و آق قلا در مجلس اظهار کرد: منطقه آزاد مازندران هم اکنون رقیب اینچه برون گلستان شده است و با اینکه به تازگی این اتفاق رخ داده اما ببینید چطور فرصت های اقتصادی را درو می کنند.

وی افزود: متاسفانه در ادوار گذشته توجه جدی به جذب بودجه و اجرای ژچزیر ساخت ها نشده و همین مسأله موجب شده تا هر روز بازرگانان فرصت های اقتصادی بیشتری را از دست بدهند.

صفوی گفت: توسعه و فعال شدن منطقه تجاری اینچه برون فرصت های سرمایه ای زیادی را برای کشور و گلستان به همراه دارد .

وی ادامه داد: بخش اقتصادی امروز با چالشهای زیادی روبرو است و چند روز پیش اعلام بخشنامه ای از طرف استاندارد و پس از اعتراض حذف آن از سمت وزیر اقتصاد نشان دهنده این موضوع ست که با این مدیران خاطی برخورد جدی نمی شود.

صفوی بیان کرد: کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی یکی از بهترین گزینه ها برای دقت نظر نمایندگان استان بر مسائل اقتصادی استان و دریافت مصوبه و بودجه برای توسعه است که نمایندگان باید اهتمام جدی به حضور و پیگیری این جلسات داشته باشند.

  19 اسفند 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70421
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام