مدیر کل آموزش و پرورش خبر داد:
آمادگی کامل استان گلستان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان خبر از آمادگی استان گلستان برای پذیرش مسافران نوروزی داد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید رضا نظری اظهار کرد: در نوروز امسال با ۱۹ پایگاه که شامل یک پایگاه مرکزی و کنترل در اداره کل آموزش و پرورش گلستان و ۱۴ پایگاه اصلی پذیرش در ۱۴ شهرستان و ۴ پایگاه پذیرش زیر مجموعه در مرکز اسکان تنگراه جنگل گلستان ( زیرمجموعه شهرستان گالیکش) خان ببین و دلند ( زیر مجموعه شهرستان رامیان)  فاضل آباد ( زیر مجموعه شهرستان علی آبادکتول) پذیرای مسافران نوروزی خواهیم بود.

وی گفت: استان گلستان علاوه بر افزایش مراکز اسکان در استان بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اهتمام ویژه ای دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: در فاز نخست ثبت مراکز اسکان استان، تعداد۱۴۱  مدرسه با ۱۰۷۱ کلاس در نظر گرفته شد که با آغاز فرآیند اسکان آمادگی افزایش مراکز اسکان را داریم و مراکز اسکان اضطراری جهت شرایط فوق العاده و اضطراری نیز در نظر گرفته ایم. همچنین در ۲ مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان های گرگان و گنبد و یک مرکز اسکان دائم شهرستان بندرگز و یک خانه معلم در شهرستان کردکوی، میزبان مسافران نوروزی می باشیم.

  21 اسفند 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70429
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام