استاندار گلستان:
جزیره آشوراده ظرفیت‌های پیشرانی گردشگری استان را دارد

اردوگاه اشوراده

استاندار گلستان گفت: جزیره آشوراده می‌تواند به عنوان پیشران گردشگری این استان باشد و بخش‌های مختلف برای استفاده بیشتر این گونه ظرفیت ها نقش آفرینی کنند.

به گزارش گلستان فردا، علی‌محمد زنگانه عصر سه‌شنبه در جلسه طرح طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده گفت: ضروری است بستر هیدولوژیک استان و اصلاح حریم این طرح (ICZM) صورت گیرد و مجموعه موزه، آکواریوم، رستوران دریایی و طرح گردشگری کشاورزی (آبزی پروری) به صورت یک بسته سرمایه‌گذاری در قالب ترک تشریفات در این زمینه در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر پشتیبان و دسترسی در اسکله بندرترکمن تا پایان فروردین ماه با همکاری شرکت ماهیان خاویاری، شهرداری و سرمایه‌گذار آماده شود.

استاندار گلستان گفت: زمین ۱۰ هکتاری شهرداری، زمین ۱۰ هکتاری در اختیار سازمان همیاری شهرداری‌ها و زمین ۶۰ هکتاری راه و شهرسازی به صورت یک مجموعه و یا مجزا برای سرمایه‌گذار آماده سازی شود.

زنگانه افزود: زمین‌های در اختیار شرکت‌هایی که تا امروز خدمات لازم را نداشته‌اند، خلع ید خواهد شد و البته سنجش اهلیت سرمایه‌گذار در واگذاری‌ها نیز ضروری است.

 

  15 فروردین 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70459
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام