رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
هزینه 400 میلیارد ریالی برای تعمیر و بهسازی آمبولانس‌های استان در سه سال گذشته

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در سه سال گذشته مبلغ 400 میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی آمبولانسهای گلستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سعید گل‌فیروزی امروز صبح در قرارگاه خبری شهید همدانی هفته دولت اظهار کرد: آمبولانس‌های جدید نیز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری شده و به زودی وارد گلستان می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اولوست‌داشتن پیشگیری بر درمان، ساخت و بهره‌برداری ده‌ها مراکز جامع سلامت در سه سال گذشته در گلستان در دستور کار قرار گرفت که یکی از بزرگترین مراکز جامع سلامت کشور به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و در هفت طبقه همزمان با هفته دولت در گرگان افتتاح می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۱۳ پروژه بهداشت و درمان با هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در استان گلستان آماده بهره‌برداری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه بیمارستان مراوه‌تپه در اواسط ۱۴۰۱ با ضریب اشغال هفت درصد راه‌اندازی شد ادامه داد: در حال حاضر ضریب اشغال تخت این بیمارستان به ۷۸ درصد رسیده و تلاش ما حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان است؛ همچنین جزو معدود بیمارستان‌هایی است که به زودی از دستگاه سی‌تی‌اسکن بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت و ۲ خانه بهداشت در مناطق مرزی، راه‌اندازی بخش همودیالیز بندرگز، راه‌اندازی مرکز غربالگری سرطان بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، راه‌اندازی بخش اعصاب و روان زیر ۱۸ سال گنبدکاووس از جمله پروژه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

  31 مرداد 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70824
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام