مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گلستان :
کاهش ۱۵ درصدی دادخواست های واصله/رشد 91 درصدی بازرسی ها

خواجه222

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دادخواست های واصله به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ۱۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حسینعلی خواجه مظفری صبح امروز در نشست خبری قرارگاه شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: سازمانهای کارگری و کارفرمایی نیز در دولت سیزدهم قریب به ۱۳درصد افزایش داشته است و تعداد کارگاه های دارای طرح طبقه بندی مشاغل از ۶۹ به ۸۸ کارگاه ارتقا یافته است
مظفری ادامه داد: نرخ بیکاری نیز در طول مدت سه ساله دولت سیزدهم در سه ماهه نخست سال گذشته ۹/۲۶درصد بود که در سه ماهه نخست امسال به ۷/۸درصد کاهش یافته است.
وی بیان کرد: تعداد بازرسی های صورت گرفته در سال گذشته برابر ۲هزار و ۸۸۱بازرسی بوده که نسبت به سال ما قبل ۹۱درصد رشد داشته است.
به گفته مظفری، تعداد حوادث ناشی از کار نیز در سال گذشته برابر با ۱۳۶مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۵۶ مورد کمتر گزارش شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم مدت زمان رسیدگی به شکایت‌های کارگری و کارفرمایی از ۵۴ روز به ۱۱/۵ روز کاهش یافته است که این مهم نشان دهنده عدم معطلی کارگران در رسیدگی به مطالباتشان می باشد. 

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گلستان تنها استانی است که نرخ مقرری بگیران بیمه بیماری در آن منفی بوده و تعداد مقرری بگیران بیمه اجتماعی گلستان در سه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است .

  1 شهریور 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70833
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام