رییس شورای اسلامی شهر گرگان
تکمیل سالن ۶ هزار نفری یکی از ضرورت های شهر گرگان است

رئیس شورای شهر گرگان گفت: تکمیل سالن ۶ هزار نفری یکی از ضرورت های امروز شهر گرگان است.

به گزارش گلستان فردا، حمید آقا مولایی  در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: گرگان به لحاظ قدمت یکی از قدیمی ترین شهرهای شمالی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: در شهرستان گرگان با محدودیت کلاس درس مواجه ایم که باید برای این موضوع کاری صورت گیرد.

رئیس شورای شهر گرگان با اشاره به محدودیت‌هایی که در بحث فضای سرانه ورزشی در شهر گرگان وجود دارد، گفت: از مسؤولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر کار سالن ۶ هزار نفری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی می‌تواند در بحث جذب گردشگر و رونق اقتصادی مؤثر واقع شود، ادامه داد: از اداره کل میراث فرهنگی استان می‌خواهیم که ساختمان اداری خود را که در بافت تاریخی واقعه شده است تخلیه کند و در اختیار گردشگران قرار گیرد.

آق مولایی اظهار کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت چهاردهم و تغییراتی که ایجاد شده از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم که پروژه‌هایی چون تله کابین را پی گیری کنند و آن را به نتیجه برسانند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان گرگان علی رغم اینکه مرکز استان است برای دریافت سرانه مالی مظلوم واقعه شده است و نیاز به توجه مدیران استان و ملی دارد.

  10 شهریور 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70861
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام