گلستان در دولت مدیر ندارد/ تولید روزهای سختی می گذراند

نوروزی

نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان بر خلاف دیگر استانهای کشور در مرکز کشور مدیرانی در وزارتخانه ها ندارد و به همین علت مطالبه گری استان ضعیف تر است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا،  رحمت الله نورزی در نشست با صاحبان واحدهای تولیدی استان که در اتاق بازرگانی برگزار شدف اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس واقف به بیشتر مشکلات بخش تولید هستند اما مطالبه گری صاحبان تولید و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده آنها نقش موثری در پیگیری مطالبات و مصوبات دارد.

وی افزود: بسیاری از این مساله گلایه دارند که نمایندگان استان در مجلس کاری نمیکنند و باید امروز از همین جا به آنها اعلام کنم که ایا شما آمدید و پیگیری کرید که ما کاری انجام ندادیم.

نوروزی بیان کرد: ما در این سالها نخبه پروری نکردیم تا مدیرانی در مرکز کشور داشته باشیم که در تصمیم گیری های کلان از  منافع استان حمایت کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از استانها در مطالبه گری بسیار جدی بوده و به صورت پیوسته با تهران و‌ مجلس در ارتباط هستند، اما از گلستان چند مدیر و یا نماینده بخش های مختلف مطالبه گر جدی هستند.

نوروزی گفت: برای گرفتن حق استان در بخشهای مختلف باید همه کنار یکدیگر مطالبه گر باشیم.

نماینده مردم علی آباد کتول افزود: نمایندگان استان همواره کنار تولید کنندگان بوده و هستند و چنانچه پیگیری مداوم داشته باشید بدون شک ما نیز با جدیت بیشتری به مسایل واقف می شویم و مطالبه گری می کنیم

وی بیان کرد: اگر همین مطالبه گری جدی نمایندگان استان در مجلس نبود ، منطقه آزاد اینچه برون روی هوا بود چرا که منافع این منطقه سال های بعد دیده خواهد شد .

نوروزی گفت:  اتاق بازرگانی حلقه وایط بین تولید کنندگان و مسولان است و می تواند با پیگیری های مداوم علاوه بر حل برخی مشکلات سهم بیشتری را برای توسعه بخش خصوصی از پایتخت مطالبه کند.

وی دفزود: ما هم قبول داریم که بسیاری از قوانین و سامانه ها دست تولید کنندگان و رابسته  و تغییر این قوانین نیازمند همراهی همه نمایندگان مجلس و دولتمرادان است که ما باز هم در مجلس از منافع تولید کنندگان حمایت می کنیم.

 

  24 مهر 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70957
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام