فرماندار کلاله خبر داد
تامین سوخت برای تراکتورها در روزهای آینده

فرماندار کلاله گفت: با  پیگیری های فرمانداری و جهاد کشاورزی  ۷۵۰ هزار لیتر گازوئیل دیگر نیز تهیه و طی روزهای آینده در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

به گزارش گلستان فردا، ابراهیمی تودرواری اظهار کرد: وجود بیش از ۶۸ هزار هکتار اراضی باغی و زراعی در حوزه سرزمینی کلاله؛ که بیش از ۶۰ هزارهکتار آن، به کشت محصولات پاییزه اختصاص یافته؛ ضرورت تامین نیازهای کشاورزان را بیشتر می طلبد.

وی گفت: برآورد نیاز سوخت برای فصل پاییز؛ فصل کاشت در شهرستان، ۵۰ میلیون لیتر گازوئیل بوده؛ که ۴۲ میلیون و پانصد هزار لیتر آن تامین و توزیع شده است.

ابراهیمی تودرواری افزود: خوشبختانه پیگیری های فرمانداری و جهاد کشاورزی به نتیجه رسید و ۷۵۰ هزار لیتر گازوئیل دیگر نیز تهیه و طی روزهای آینده در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

گفتنی است؛ این روزها تراکتورهای فراوانی در مزارع وسیع دشت و کوهپایه شهرستان کلاله، شبانه روز در حال فعالیت هستند؛ تا از رطوبت بارش های مناسب مهرماه برای کشت محصولات پاییزه بهره گرفته شود.

  9 آبان 1400
بخش : کلاله / اقتصادی
کد خبر: 65505
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام