فرماندار کلاله
ساخت پل دسترسی روستایی کلاله به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

فرماندار کلاله گفت: ساخت پل جدید در جاده روستایی کلاله - خالدنبی برای جایگزین‌کردن پل تخریب‌شده به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گلستان فردا، فرهاد شیبک اظهار کرد: در بارندگی اواخر بهمن ماه امسال یک دهنه پل در کیلومتر ۳۷ مسیر کلاله - خالدنبی به عنوان راه دسترسی پنج روستا به دلیل آب‌شستگی تخریب شد.

وی افزود: نیروهای راهداری برای تردد مردم این روستاها یک جاده موقت در کنار پل ایجاد کردند که با افزایش شدت بارندگی و جریان یافتن سیلاب به زیر آب می‌رود که امروز نیز باعث مسدودی چند ساعته این مسیر شد.

فرماندار کلاله ادامه داد: با فروکش کردن سیلاب نیروهای راهداری شرایط را برای تردد خودروهای سواری از این جاده موقت فراهم کردند و هم اینک عبور و مرور در آن جریان دارد.

شیبک گفت: همکاران راهداری موافقت اولیه برای مطالعه و ارسال مشخصات پل جاده روستایی کیلومتر ۳۷ کلاله - خالدنبی برای جذب اعتبار را اخذ کردند و مشاور مطالعات لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود:‌ با همکاران منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان و شهرستان نیز رایزنی لازم برای ایجاد بندهای خاکی و کف بند در مناطق بالادست و پایین دست این پل انجام شد تا در صورت ساخت پل جدید، جریان یافتن سیلاب بار دیگر باعث تخریب آن نشود.

 

  9 اسفند 1400
بخش : کلاله / اقتصادی
کد خبر: 66417
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام