مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان:
ستاد اجرایی فرمان امام ۲۵۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گلستان پرداخت کرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: این نهاد امسال توانست با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای ۵۰۰ نفر در مشاغل فنی، خدماتی و خُرد خانگی اشتغال ایجاد کند.

به گزارش گلستان فردا، محمدمهدی سلمان‌زاده روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان، اظهار کرد: این نهاد با همراهی ۳۰ تسهیلگر در ۳۸۰ روستای استان برای اشتغال، کارآفرینی و تولید ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ستاد اجرای فرمان امام در ۳۲ ماه گذشته با ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اجتماع محور برای بیش از ۱۶ هزار نفر بستر اشتغال فراهم شده است.

فرماندار کلاله در این نشست بیان کرد: این شهرستان با داشتن قابلیت‌های فراوان در عرصه‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته، بستر لازم را برای ایجاد خوشه‌های کسب و کار با هدف تولید دارد.

فرهاد شیبک افزود: سال گذشته با تلاش دستگاه‌های کار آفرین با هزینه اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برای هزار و ۴۸۴ نفر در کلاله شغل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نرخ بیکاری ۱۳ درصدی در کلاله می‌طلبد بنیاد برکت به‌عنوان نهادی انقلابی با استفاده از ظرفیت و توان نیروی انسانی خود شهرستان را در ایجاد اشتعال و تولید همراهی کند.

فرماندار کلاله به اتفاق مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان و جمعی از مسوولان محلی از پروژه حوزه عملیه خواهران، حسینیه محله شهید جاوید و مصلی امیرالمومنین(ع) شهرستان بازدید کردند.

  25 خرداد 1401
بخش : کلاله / اقتصادی
کد خبر: 67104
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام