عملیات احداث باند شمالی پل «میلاد» کلاله آغاز شد

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آغاز عملیات اجرایی باند شمالی پل میلاد (کوسه) شهرستان کلاله خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، ابوطالب جلینی کرد اظهارکرد: عملیات اجرایی باند شمالی پل میلاد (کوسه) شهرستان کلاله برای تسهیل تردد از کلاله به مراوه تپه آغاز شد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: در حال حاضر پیمانکار بومی در حال تجهیز کارگاه و دپوی مصالح است.

جلینی کرد ادامه داد: این پل به طول ۸۴ متر و عرض ۱۲ متر شامل سه تکیه گاه میانی و دو تکیه گاه جانبی است که در ورودی شهرستان کلاله از سمت گالیکش اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با ساخت این پل، مشکل ترافیکی در ورودی شهر کلاله رفع شده و عبور و مرور در این محدوده تسهیل می‌شود.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اعتبار در نظرگرفته شده برای ساخت این پل را ۴۵ میلیارد تومان و مدت زمان اجرای آن را هم ۱۸ ماه اعلام کرد.

جلینی کرد یادآورشد: باند جنوبی پل در حدود ۲۰ سال پیش ساخته شده و در حال استفاده است.

گفتنی است کلنگ احداث باند شمالی پل میلاد کلاله همزمان با دهه فجر و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار، امام جمعه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

  27 فروردین 1402
بخش : کلاله / اقتصادی
کد خبر: 69069
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام