استاندار گلستان در بازدید از مزارع کشاورزی حاشیه رودخانه قره سو در کردکوی:
لایروبی رودخانه قره سو بسیار ضروری است

استاندار گلستان لایروبی رودخانه قره سو را یک امر ضروری دانست و گفت: اگر این اقدام انجام نشود ممکن است در حوادث مشابه سیل ابتدای سال، به کشت های بعدی کشاورزان منطقه آسیب برساند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر حق شناس عصر امروز چهارشنبه ششم آذرماه در بازدید از مزارع کشاورزی حاشیه رودخانه قره سو در کردکوی، در گفتگو با واحد خبر سیمای مرکز استان، اظهار کرد: حتما در جلسه شورای اداری شهرستان در رابطه با لایروبی این رودخانه تصمیم گیری خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به احداث شهرک گلخانه ای در این شهرستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زیرساخت های ایجاد شهرک گلخانه ای به مساحت 7.5 هکتار در حال انجام است.
وی افزود: حدود 10 هکتار دیگر در کنار این زمین وجود دارد که در حال رایزنی برای اضافه شدن آن به این شهرک هستیم تا با ایجاد این شهرک، فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی منطقه یا جوانان علاقمند به کشاورزی بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند. 
لازم به ذکر است، استاندار گلستان که منظور شرکت در جلسه شورای اداری کردکوی به این شهرستان سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر کردکوی به مقام والای آنان ادای احترام کرد. 

  6 آذر 1398
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 62972
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام