قدمنان مدیر بحران شهرستان کردکوی :
تجهیزات لازم برای لایروبی رودخانه قره سو فراهم شد

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ ابراهیم قدمنان فرماندار و رئیس مدیریت بحران شهرستان با اشاره به برخی از عوامل طغیان رودخانه قره سو و سیل گرفتی اراضی کشاورزی دهقانان گفت: با پیگیری های مستمر مجموعه مدیریت شهرستان  تجهیزات لازم برای لایروبی رودخانه قره سو فراهم شد.
وی افزود ؛در همین راستا تجهیزات لازم لایروبی از جمله بیل های مکانیکی بازوبلند و دو شناور  ودیگر تجهیزات لازم برای لایروبی رودخانه قره سو وارد شهرستان شده و بزودی فعالیت خود را شروع می کنند.
وی هدف از پیگیری های چند روز گذشته در تدارک تجهیزات لازم برای لایروبی این رودخانه را سرعت بخشیدن بع خروج آب از زمینهای کشاورزی مردم منطقه از جمله در اراضی مردم روستاهای مهترکلاته یساقی و روستای حاجی آباد دشت را بیان کرد و افزود ؛ تمام توان و تلاش مجموعه مدیریت شهرستان و استان را در این زمینه بکار می گیریم تا کشاورزان به کشت دوم و کشاورزی خود برسند.  

  7 اردیبهشت 1398
بخش : کردکوی / حوادث
کد خبر: 61884
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام