در دیدار مدیرکل استاندارد گلستان با دادستان شهرستان مینودشت تاکید شد:
عزم جدی دستگاه قضایی جهت برخورد با متخلفان حوزه استاندارد

در راستای گسترش همکاری های دو جانبه، نشست مشترکی بین مدیر کل استاندارد گلستان و دادستان مینودشت در محل دفتر دادستان انجام شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، محمود فرمانی ضمن اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازمان ملی استاندارد با تاکید بر چگونگی نظارت استاندارد بر آسانسورها و شهربازی ها و... در سطح استان، از روند عملکرد استاندارد و وظایف محوله در خصوص کالا و خدمات مشمول استاندارد اجباری توضیحاتی را ارائه کرد.
دبیرشورای استاندارد  گلستان تصریح کرد: با توجه به نگاه مثبت دستگاه قضا به مقوله کیفیت و استانداردسازی ، خواستار حمایت و همراهی همه جانبه در زمینه استاندارد و استانداردسازی هستیم.
دادستان شهرستان  مینودشت نیز با توجه به اهمیت استاندارد در حفظ سلامت، بهداشت و ایمنی جامعه، حضور استاندارد را حضوری اطمینان بخش دانست و افزود: مهر استاندارد، اطمینان خاطر برای همه شهروندان به همراه دارد و باید برای تقویت این سرمایه تلاش کرد.
حسینعلی ایزد اظهارامیدواری کرد که در خصوص همکاریهای مشترک دادستانی و استاندارد ، بتوانیم بیش از پیش در حفظ سلامت حقوق شهروندی گام بر داریم و در همین راستا دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان آماده هر گونه همکاری با اداره کل استاندارد گلستان است.
در این نشست در مورد پرونده های حقوقی حوزه شهرستان مینودشت و اقدامات استاندارد گلستان در این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
در این دیدار معاون ارزیابی انطباق،رئیس اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات و رئیس اداره استاندارد گنبد کاووس، محمود فرمانی را همراهی می کردند.
 

  28 مرداد 1398
بخش : مینودشت / جامعه
کد خبر: 62642
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام