رئیس کل دادگستری گلستان:
کاهش 11 درصدی جرایم در مینودشت

رئیس کل دادگستری گلستان در  مینودشت گفت: آمار نشان می دهد  میزان جرایم در مینودشت امسال 11 درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مینودشت گفت: آمار نشان می دهد  میزان جرایم در مینودشت امسال 11 درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است .

هادی هاشمیان افزود: امسال توهین به اشخاص 21 درصد ، ضرب و جرح عمدی 22 درصد  ، تخریب 26 درصد در این شهرستان کاهش یافته است که نشان از تاثیرگذاری اقدامات پیشگیری در این حوزه قضایی استان است .

هاشمیان ادامه داد: کاهش پرونده های کیفری به علت اثر و تبعات اجتماعی که در پی دارد  حائز اهمیت است و خوشحالیم که در این شهرستان شاهد کاهش جرایم هستیم

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که نتیجه اقدامات شورای پیشگیری از وقوع جرم فراتر از کاهش تعداد ورودی پرونده ها به محاکم است گفت: ارتقای احساس امنیت در بین مردم ، ترغیب سرمایه گذاران به حضور در استان برای تولید و جذب گردشگر در پی کاهش جرایم  ، مهم ترین خروجی شورای پیشگیری از وقوع جرم است .

هادی هاشمیان افزود: هر چه بیشتر در بخش پیشگیری تلاش کنیم ، اسیب های ناشی از جرایم ، کمتر جامعه و خانواده ها را درگیر خواهد کرد .

شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مینودشت امروز با حضور رئیس کل دادگستری و معاونان او و اعضای شهرستانی این شورا در دادگستری مینودشت برگزار شد.

  27 شهریور 1398
بخش : مینودشت / قضاییه
کد خبر: 62766
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام