با حضور رئیس کل دادگستری گلستان انجام شد؛
معرفی دادستان جدید شهرستان مینودشت

رئیس کل دادگستری گلستان امروز به مینوشت رفت و حکم دادستانی این شهر را به یاسر بای ابلاغ کرد .

به گزارش گلستان فردا، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم که همزمان با افتتاح ساختمان جدید دادسرای این شهرستان هم بود گفت: امسال که رفع تولید و موانع هست کار همکاران ما دوچندان است تا هم بخشی از اقدامات انجام نشده پارسال را به سرآنجام برسانیم و هم برای رفع موانع تولید تلاش کنیم .

وی افزود: دادستان ها باید مسئولان دستگاههای اجرایی را پای کار بیاروند و برای رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند .

هاشمیان ادامه داد: پارسال کارخانه های تملک شده توسط بانک ها شناسایی شد و امسال تمرکز ما بر بازگشت این واحدها به تولید است .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بازگردانده شدن دیون بانکها در گرو از سرگیری تولید در این واحدهاست .

وی خطاب به اعضای شورای تامین شهرستان مینودشت گفت: دستگاه قضایی، تمام قد برای حمایت از تولید در کنار انان است و از این ظرفیت برای رفع موانع تولید در این شهرستان بهره مند شوند .

هاشمیان تاکید کرد: همزمان با حمایت از تولیدکنندگان سالم با کسانی هم که ارزدولتی دریافت کردند اما به جای صرف آن در تولید، خانه و املاک در کشورهایی مانند ترکیه و قبرس خریدند، برخورد کردیم.

وی به افتتاح ساختمان دادسرای مینودشت هم اشاره کرد و گفت: با افتتاح این بنا، از امروز فضا برای پاسخگویی بهتر به مراجعان بهتر شد .

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این ساختمان با ۴۰۰ مترمربع زیربنا در دوطبقه و یک میلیارد تومان هزینه ساخته شده است .

  18 اردیبهشت 1400
بخش : مینودشت / قضاییه
کد خبر: 64334
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام