رییس کل دادگستری گلستان:
مصوبات کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی لازم الاجراست

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مصوبات کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی لازم الاجراست و برخورد قضایی در انتظار مدیرانی که مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی را اجرا نکنند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه با فعالان اقتصادی شهرک صنعتی علی آباد کتول با تاکید بر حمایت تمام قد دستگاه قضایی استان از تولید گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و ستاد رفع موانع تولید در استانداری دو کارگروه هستند که در کنار هم و با کمک هم برای هموار کردن مسیر توسعه اقتصادی و صنعتی استان تلاش می کنند.

هادی هاشمیان با تاکید بر این که همه مصوبات کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی لازم الاجراست افزود: مدیران دستگاه هایی که مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ر ا اجرا نکنند منتظر برخورد قضایی و تشکیل پرونده باشند .

هاشمیان گفت: در سال جهش تولید همه تلاش ما در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داریم برای کمک به تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال است و کسی حق ندارد با برخورد سلیقه ای ، چرخ تولید و اقتصاد استان را کند کند .

رئیس کل دادگستری در این جلسه از بانک ها هم خواست : بر اساس دستورالعمل های بانک مرکزی عمل کنند و از دریافت سودهای مرکب خودداری کنند .

هاشمیان افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از دیگر اقداماتیست که دادگستری استان در سال‌های اخیر در بخش کمک به احیای واحد‌های تولیدی استان انجام داده است.

خلیل زاده مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هم در این نشست با قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی استان از بخش تولید گفت : از ابتدای امسال فقط در شهرک صنعتی علی آبادکتول 4 واحد تعطیل و نیمه تعطیل دوباره فعال شدند و هم اکنون 80 نفر در این واحدهای تولیدی کار می کنند .

اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پس از این نشست از 4 واحد تولیدی در شهرک صنعتی علی آبادکتول بازدید و مشکلات آن ها را بررسی کردند مقاومتی دادگستری استان و ستاد رفع موانع تولید در استانداری دو کارگروه هستند که در کنار هم و با کمک هم برای هموار کردن مسیر توسعه اقتصادی و صنعتی استان تلاش می‌کنند.

هادی هاشمیان با تاکید بر این که همه مصوبات کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی لازم الاجراست افزود: مدیران دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ر ا اجرا نکنند منتظر برخورد قضایی و تشکیل پرونده باشند.

هاشمیان گفت: در سال جهش تولید همه تلاش ما در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داریم برای کمک به تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال است و کسی حق ندارد با برخورد سلیقه‌ای، چرخ تولید و اقتصاد استان را کند کند.

رئیس کل دادگستری در این جلسه از بانک‌ها هم خواست: بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی عمل کنند و از دریافت سود‌های مرکب خودداری کنند.

هاشمیان افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از دیگر اقداماتیست که دادگستری استان در سال‌های اخیر در بخش کمک به احیای واحد‌های تولیدی استان انجام داده است.

خلیل زاده مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم در این نشست با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از بخش تولید گفت: از ابتدای امسال فقط در شهرک صنعتی علی آبادکتول ۴ واحد تعطیل و نیمه تعطیل دوباره فعال شدند و هم اکنون ۸۰ نفر در این واحد‌های تولیدی کار می‌کنند.

اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پس از این نشست از ۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی علی آبادکتول بازدید و مشکلات آن‌ها را بررسی کردند.

  6 مهر 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63835
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام