وزیر بهداشت:
حدود ۲۲۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:حدود ۲۲۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که پیشرفت فیزیکی آنها بین ۱۰ تا ۹۰ درصد متفاوت است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر به خبرنگاران اظهار کرد: اولویت این وزارتخانه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و روز پنجشنبه بیمارستان ملارد با ۱۶۰ تخت افتتاح شده است.

وی در رابطه با ارتقای بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر از ۶۴ تخت به ۱۳۰ تختخوابی، تصریح کرد: این موضوع جزو مصوبه سفر استانی نیامده است و باید با معاون اجرایی رییس جمهور رایزنی شود تا میزان اعتبار آن را مشخص کنیم.

عین اللهی گفت:با تلاش‌های که چه در جهت پیشگیری از کرونا و واکسیناسیون وسیع کشور انجام شد و چه از لحاظ درمان بیماران کرونایی، تمام سازمان‌های جهانی از جمله سازمان بهداشت جهانی همین سه روز اخیر از تلاش جمهوری اسلامی قدردانی کردند.

  13 اسفند 1400
بخش : مینودشت / جامعه
کد خبر: 66476
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام