رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:
مهم‌ترین هدف دشمنان حضور در عرصه تبلیغاتی و رسانه‌ای است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مهم‌ترین هدف دشمنان برای واردکردن آسیب به کشور به خصوص نسل جوان، حضور در عرصه تبلیغاتی و رسانه‌ای است.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام محمد قمی در اختتامیه رویداد سراسری دختران حاج قاسم  در گلستان اظعار کرد: شهید سلیمانی اگر آن زمان بیرون از مرز‌های ایران با داعش نمی‌جنگید اکنون باید در همدان، کرمانشاه و مرز‌های خود با آن‌ها می‌جنگیدیم.

وی ادامه داد: دختران پرورش یافته مکتب حاج قاسم سلیمانی براساس اسناد موثق جنایات داعش را روایتگری می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نسل نوجوان و جوان، خلاق و باهوش هستند و می‌توانند در بیان حق، روشنگری جامعه و جهاد تبیین تاثیر فراوانی بگذارند.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف دشمنان برای واردکردن آسیب به کشور به خصوص نسل جوان، حضور در عرصه تبلیغاتی و رسانه‌ای است تاکید کرد: نسل نوجوان و جوان پرورش یافته مکتب شهید سلیمانی با حق مداری در این جنگ پیروز می‌شود.

وی اضافه کرد: حضرت زینب(س) کار بزرگی برای هدایتگری به ویژه بعد از واقعه کربلا انجام داد و در شرایط فعلی هم دختران مکتب حاج قاسم همان نقش را برای نشر حق و حقیقت ایفا می‌کنند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل سازمان تبلیغات گلستان هم گفت: دختران حاج قاسم در پهنه استان، کنشگر خواهند بود تا آسیب‌های اجتماعی را برطرف کنند.

  28 تیر 1401
بخش : بندرترکمن / جامعه
کد خبر: 67295
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام