به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛
سومین رویداد رسانه ای عهدواره حاج قاسم در حال برگزاری است

مکتب شهید سلیمانی سرمایه ی اجتماعی کم نظیر و تکرار ناشدنی انقلاب اسلامی است که موجب تعمیق قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی می شود.

به گزارش گلستان فردا، از این دیدگاه و بنا به رسالت سازمان فضای مجازی سراج استان گلستان، در ارائه ی «پیوست رسانه ای» سرمایه های انقلاب اسلامی، وظیفه مهمی بر عهده ی این سازمان است. در این بستر، لازم است تا مبتنی بر چشم اندازی صریح از این سرمایه بی نظیر انقلاب اسلامی حراست نموده و در تقویت،تبلیغ،ترویج و گفتمان سازی آن، گام های اساسی و جهادی برداشت.

 از همین دیدگاه با عنایت به قدرت لایزال الهی و حمایت روح بلند سردار شهید، «سومین رویداد رسانه ای عهدواره حاج قاسم» برگزار می شود تا قدمی ولو کوچک اما موثر در این راستا واقع شود.

در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با توسل به ارواح طیبه شهدا بر آن شدیم تا جهت درخشندگی مکتب حاج قاسم در عرصه هنر و رسانه گامی برداشته و رویداد رسانه ای عهدواره حاج قاسم را اینبار با ارتقا کیفیت در نحو اجرا برگزار نماییم. موضوع حائز اهمیت در رویداد سوم دعوت از داوران مطرح کشوری و استانی با همکاری حوزه هنری استان گلستان  و نیز  در نظر گرفتن اختامییه و دعوت از سخنران کشوری  و رونمایی از اخرین تولید سراج استان در بخش بازی و نرم افزار به جهت پیشرفت سطح جشنواره می باشد؛ امیدواریم این رویداد بستری برای عرض ارادت اهالی هنر و فعالین فضای مجازی واقع شود

 

محور های تولیدات رویداد:

 

ادبی

که شامل 3 بخش می باشد و عبارتند از:

دلنوشته

یادداشت

شعر

هنری

که شامل 2 بخش می باشد و عبارتند از:

نقاشی

خوشنویسی

چندرسانه ای

که شامل 3 بخش می باشد و عبارتند از:

کلیپ و نماهنگ

موشن گرافیک

پادکست

موسیقی

 

گرافیک

که شامل 3 بخش می باشد و عباتند از:

پوستر

عکس نوشته

اینفوگرافیک

 

برخی از محور های موضوعی رویداد

 

1.نقش و جایگاه ولایت در منظومه فکری شهید سلیمانی

2.تبیین و ترویج ادبیات حماسی در سایه ی مکتب شهید سلیمانی

3.مکتب شهید سلیمانی و فرهنگ سازی در تربیت مدیران جهادی و تمدن ساز

4.الگو رفتار اجتماعی شهید سلیمانی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی

5.شهید سلیمانی و ویژگی های اخلاقی و خلقی

  23 آذر 1400
بخش : فرهنگی
کد خبر: 66000
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام