به همت مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان انجام شد:
اهدای 30 عدد کیسه کلستومی به دو کودک مبتلا به کانسر روده

گرگان- با پیگیری مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان، 30 عدد کیسه کلستومی به خانواده دو کودک مبتلا به سرطان روده اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، ابراهیم و حسین علی اصغری دو کودک 12 و 9 ساله مبتلا به سرطان روده هستند که برای رفع احتیاجات روزانه دفع نیازمند خرید روزانه  60 هزار تومان برای هر بار مصرف کیسه کلستومی هستند، که با پیگیری مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان تعداد 30 عدد کیسه کلستومی به مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان خریداری و به خانواده این کودک اهداء شد.

علی برزمینی با بیان اینکه تعداد زیادی از خانوده های دارای بیماران سرطانی در شرایط نامساعدی برای تامین هزینه های درمان قرار دارند، اظهار کرد: شرایط مالی پدر این دو کودک بسیار نامساعد است و هزینه های پزشکی آنان روزانه 120 هزار تومان است که شرایط را برای وی و خانواده اش بسیار سخت کرده است.

وی افزود: این دو کودک که علاوه بر سرطان روده دچار ضعف ذهنی  و در مدرسه استثنائی مشغول به تحصیل هستند که این مسائل موجب شده تا نگهداری از این دو کودک سالانه  بیش از هفت میلیون تومان هزینه روی دست خانواده بگذارد که هزینه نگهداری آنان ماهانه سه میلیون و 800 هزار تومان می شود.

به گفته برزمینی پدر این دو کودک کارگر ساده  و مستاجری است که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و هزینه بالای نگهداری آنان نیازمند حمایت بیشتری  از سوی خیران است.


 

  17 بهمن 1397
بخش : ---
کد خبر: 61093
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام