استاندار گلستان در جلسه شورای آموزش وپرورش استان؛
ارتقاء آموزش و پرورش موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

استاندار گلستان با بیان اینکه توسعه پایدار باید در تمامی بخش ها صورت گیرد و مهمترین و ریشه دار ترین محور آن آموزش و پرورش محسوب می شود، گفت: اگر در زمینه آموزش و پرورش خوب کار کنیم، آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ دکتر سید مناف هاشمی، صبح امروز یکشنبه 26 اسفند در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با موضوع "هفته بزرگداشت مقام معلم و ستاد اسکان آموزش و پرورش"، تصریح کرد: توسعه فضا‌های آموزشی توسط خیرین کار ارزشمندی است اما کیفیت آموزشی مدارس نیز باید با همکاری خیرین مدرسه ساز ارتقا یابد.
وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا همه دستگاهها با آموزش و پرورش همکاری خوبی دارند و خدمات رایگان و با برنامه ارائه می دهند، یاد آور شد: فرهنگیان از اقشار متوسط جامعه هستند که در این شرایط اقتصادی کشور نیاز به حمایت دارند.
استاندار گلستان توجه به مدارس غیر دولتی و تشویق متولیان این مدارس را ارزشمند دانست و افزود: با فعالیت این مدارس، بار تامین نیروی انسانی، ساخت و سازها، نگهداری و تجهیز مدارس از دوش آموزش و پرورش کاهش می یابد.
هاشمی خاطر نشان کرد: مسئله آموزش و پرورش تنها مختص به یک وزارتخانه نیست و معتقدیم برای رسیدن به اهدافی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده است باید همه ابزارهای موجود استان در خدمت آموزش و پرورش باشند.
وی با بیان اینکه تورهای آموزشی در ایام خدمات سفر با همکاری میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برای مسافرین اسکان یافته در نظر گرفته شود، افزود: نرم افزار نگارستان ویژه فرهنگیان نیز در ایام نوروز در استان فعال خواهد بود تا به این قشر زحمتکش خدمات رسانی کند.
مدیرکل اموزش و پرورش استان نیز در این جلسه، یکی از برنامه های ملی آموزش و پرورش را هفته گرامیداشت مقام معلم دانست و افزود: سیاست های آموزش و پرورش در سال آینده در بخش مدرسه محوری خواهد بود .
گوهری راد در سال96 حضور جوانان را در پستهای مختلف آموزش و پرورش 22.5 درصد عنوان نمود و خاطر نشان کرد: این امار در سال97 به 27.97 رسیده است.

  26 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61357
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام