در صحن شورای شهر گرگان مطرح شد؛
امکانات تفرجگاهی «النگدره» به بخش خصوصی واگذار می شود

در صد و بیست و دومین جلسه شورای شهر گرگان مباحثی مختلفی از جمله واگذاری امکانات تفرجگاهی النگدره به بخش خصوصی مطرح شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورا، شهردار و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

در ابتدای جلسه نائب رئیس شورای شهر گرگان ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان از عملکرد شهرداری گرگان و سازمان های تابعه برای برگزاری برنامه های دهه فجر و فضاسازی میادین و خیابان ها تقدیر کرد.

محمدابراهیم جرجانی افزود: نگاه توسعه متوازن در برنامه های شهرداری گرگان به چشم می خورد و این عمل قابل تقدیر است.

در ادامه لوایح مختلفی از جمله لایحه اخذ بهای خدمات از مسافران و شهروندان که از امکانات موجود کمپ پنج هکتاری النگدره استفاده می کنند، مطرح شد.

این منطقه در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت و در قبال خدماتی که ارائه می شود بهاء اخذ خواهد شد.

طبق این لایحه برای استفاده از سکوها، نصب چادر مسافرتی و استفاده از سرویس های بهداشتی و ورود به پارکینگ ناهارخوران از مسافران و شهروندان وجه اخذ خواهد شد.

طبق گفته یحیی ستوده نیا، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان، بیش از ۲۰ سکوی بتونی در این نقطه در حال احداث است.

همچنین لایحه بن خرید کارکنان شهرداری تا سقف ۱۰ میلیون ریال رأی آورد.

واگذاری سایت پرورش مارال در پارک جنگلی النگدره از لوایح دیگری بود که در این جلسه مطرح شد، این که سایت که هم اکنون آماده بهره برداری است به مدت پنج سال به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

اجاره بهای ۲۰ درصدی در هر سال اتفاق می افتد و بهای ورودی آن برای گردشگران و شهروندان ۳۰ هزار ریال خواهد بود. این لایحه هم با حداکثر آرا مصوب شد.

در ادامه لایحه افزایش قیمت مصالح و محصولات کارخانه آسفالت شهرداری و لایحه خرید انشعاب برق و هزینه های جانبی برای ساخت پروژه آبشار صخره ای در محور ناهارخوران تا سقف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال مصوب شد.

همچنین لایحه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در خصوص اصلاح و افزایش درآمدی سازمان و لایحه پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه تقاطع غیرهمسطح ۶۰ متری افسران برای بررسی بیشتر به جلسه بعد موکول شد.

در پایان جلسه از کارکنان شهرداری گرگان که در تهیه دفترچه عوارضی شهرداری های استان نقش داشتند، تقدیر شد.

  28 بهمن 1397
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 61146
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام