شهردار گرگان خبر داد:
اعزام تیم‌های تخصصی آتش‌نشانی گرگان به مناطق سیل‌زده گمیشان

https://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1398/01/17/13980117000866_Test_PhotoN.jpg

شهردار گرگان از اعزام تیم‌های تخصصی آتش‌نشانی برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده گمیشان خبر داد.

عبدالرضا دادبود عصر امروز در یکصد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: شهرداری و شورا در سال گذشته برای ارتقا شاخص‌های مدیریت شهری تمام تلاش خود را بکار گرفت.
وی ادامه داد: خوشبختانه بودجه سال گذشته محقق شد و حتی طی ۱۵ سال اخیر از سقف تحقق بودجه گذشتیم و حدود ۱۱۷ درصد تحقق بودجه داشتیم که در ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: برای امسال و سال آینده پیش‌بینی خوبی برای حوزه سرمایه‌گذاری انجام شده است.
دادبود تاکید کرد: در نیمه شعبان پروژه‌های باقی مانده شهرداری گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که همراه آن یک جشن باشکوه به مناسبت نیمه شعبان خواهد بود.
وی بیان کرد: خوشبختانه سال گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز نتایج خوبی را رقم زد که امیدوارم امسال نیز با حمایت همه جانبه شاهد اتفاقات خوبی برای تیم باشیم.
شهردار گرگان با اشاره به حوادث طوفان و بارش باران در گرگان گفت: ۲۷۰ درخت در گرگان شکست و به المان‌های نوروزی آسیب رسید که کار ما را در پایان سال با مشکل مواجه کرد اما ظرف ۴۸ ساعت شهر بازسازی و آماده شروع سال جدید شد.
دادبود با اشاره به حادثه سیل در استان تصریح کرد: تمام مرخصی‌ها را پس از ایجاد بحران در استان لغو کردم و پس از سپردن مسوولیت به شهرداری گرگان در خصوص پشتیبانی شهرداری آق‌قلا حضور فعال در آق‌قلا داشتیم.
وی تاکید کرد: دفتر بحران شهرداری گرگان در آق‌قلا تشکیل شد و تمام امکانات و توان نیروی انسانی در آق‌قلا متمرکز شد و اقدامات خوبی صورت گرفت.
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: آنچه در توان ما بود برای کمک به آق‌قلا دریغ نکردیم و در حال حاضر نیز نیروهای خدماتی و آتش‌نشانی ما در گمیشان در حال امدادرسانی هستند.

  17 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61595
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام