معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان :
مقاومت بانوان گلستانی در سیل اخیر مثال زدنی است

مقاومت و حضور بانوان و جانفشانی اقوام برای یکدیگر در سیل اخیر به زیبایی متبلور شد

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ضمن اشاره به برخی اقدامات انجام شده در سیل اخیر توسط بانوان، گفت: می دانستیم که بانوان بسیار قوی و با پشتکار هستند، اما به شخصه تبلور آن را در سیل اخیر گلستان مشاهده کردیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در جلسه بررسی بهداشت و سلامت بانوان و خانواده ها در سیل گلستان که با حضور  ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، اظهار کرد:می دانستیم که بانوان بسیار قوی و با پشتکار هستند، اما به شخصه تبلور آن را در سیل اخیر گلستان مشاهده کردیم.

وی همدلی و همراهی اقوام مختلف در استان را بسیار مثال زدنی دانست و گفت: می دانستیم که اقوام مختلف در استان همدیگر را دوست دارند، اما جانفشانی قومیت های مختلف در سیل اخیر برای یکدیگر و با همدلی در کنار هم بسیار بی نظیر بود. 
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به حضور همه نهادهای مردمی و خیریه ها در کنار نهادهای نظامی و انقلابی و دولتی افزود: سازمانهای مردم نهاد و خیریه ها در سیل گلستان سنگ تمام گذاشتند.

  27 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61752
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام