فرماندار آزادشهر:
رانش زمین ۴۴ میلیارد تومان به واحدهای مسکونی آزادشهر خسارت زد

رانش زمین 44 میلیارد تومان به واحدهای مسکونی آزادشهر خسارت زد

فرماندار آزادشهر با اشاره به رانش زمین در ۱۲ روستای این شهرستان گفت: یکهزار و ۵۷۶ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده که میزان خسارت آنها ۴۴ میلیارد تومان است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سیدرسول حسینی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری اظهارداشت: با توجه به لایروبی‌های انجام شده در سال 97 خوشبختانه در بارش های اخیر مشکل آب‌گرفتگی برای شهرستان به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه مسیر ارتباطی 12 روستای آزادشهر دچار رانش زمین شده است، افزود: بارش‌های زیاد سبب رانش زمین در روستاها و راه‌های مواصلاتی شد. سه پل در مسیر روستاهای « نرگس‌چال» و « وطن» به طور کامل تخریب شده و باید مسیر ارتباطی این دو روستا تغییر کند.

فرماندار آزادشهر بیان داشت: یکهزار و 576 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده که میزان خسارت آنها 44 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: پل ارتباطی مسیر هفت روستا، سدهای خاکی و آب‌بندان‌های شهرستان آسیب‌های جدی دیده است. در مجموع 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به راه‌های مواصلاتی خسارت وارد شده است.

حسینی گفت: 15 خانوار در کمپ اسکان اضطراری داده شدند و 30 خانوار نیز به منازل همسایه‌ها و یا بستگان خود نقل مکان کردند. بیشترین خسارت‌های وارد شده به واحدهای مسکونی در روستای « نراب» است.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی با آستان قدس تفاهمنامه‌ای منعقد می‌شود تا در مدت یکسال پروژه آزادراه آزادشهر شاهرود مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حسینی رونق تولید را اولویت اصلی سال 98 دانست و گفت: برای ایجاد واحدهای تولیدی شرایط خوبی را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کنیم. زیرساخت‌های شهرک صنعتی ایجاد شده است و این شهرک توسعه می‌یابد.

  28 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61767
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام