شهردار گرگان خبر داد:
تخلیه برخی مناطق شهر گرگان بر اثر رانش زمین

شهردار گرگان خبر داد: تخلیه برخی مناطق شهر گرگان بر اثر رانش زمین

شهردار گرگان با بیان اینکه پایدارسازی مناطق خطرپذیر ۲۰۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد، گفت: با توجه به رانش زمین در بعضی از مناطق شهری گرگان برخی از مناطق تخلیه شدند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ عبدالرضا دادبود عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سیلاب اخیر سبب رانش زمین در برخی از مناطق شهر گرگان شده است و احتمال وسعت این رانش در این شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه نگران رانش بزرگ در شهر گرگان و تبدیل آن به حادثه جبران ناپذیر هستیم، ادامه داد: با توجه به رانش در بعضی از مناطق شهر گرگان، برای جلوگیری از خطرات احتمالی برخی واحدهای مسکونی تخلیه شدند. این کار به اجبار و با حکم دادستانی صورت گرفت.

شهردار گرگان با بیان اینکه برای ایمنی بیشتر این پل‌ها مسدود شده است، بیان داشت: سیلاب سبب ریزش دیواره رودخانه‌ها و تخریب پل‌های مسیر رودخانه‌ها شده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از خطرات احتمالی رانش در شهر گرگان در آینده باید ترانشه‌های این مناطق پایدارسازی شود. پایدارسازی مناطق در معرض خطر رانش  به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دادبود گفت: با توجه به ابعاد حجم سکونت در تپه‌های شهر گرگان و خطر رانش زمین نگران حوادث ناخوشایند در این مناطق هستیم. پیمانکاران شهرداری در حال مرمت بخشی از تخریب دیواره رودخانه‌ها و پل‌های این مسیر هستند.

  26 فروردین 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 61742
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام