عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
جامعه مبتنی بر اقتصاد اسلامی مشکلات را برطرف خواهد خواهد کرد

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اگر جامعه مبتنی بر اقتصاد اسلامی باشد مشکلات برطرف خواهد شد، یادآورشد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اکنون باید برای برون رفت از مشکلات متکی به ظرفیت های داخلی باشیم.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی در مراسم تجلیل از دست‎اندرکاران و همکاران نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز طبق اعترافات دشمنان امام خمینی (ره) با تمام حاکمانی که در  ایران وجود داشت متفاوت است.
وی با اشاره به اینکه گرایش انقلاب اسلامی یک گرایش فطری است، افزود: انقلاب اسلامی در گام نخست 40 سال کارآمد بود و تمام تلاش خود را برای استقرار گذاشت و اهداف نظام را تعریف کرد.
رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه اگر گام نخست انقلاب فهمیده شود گام دوم هم فهمیده می شود، گفت: گام اول انقلاب استقرار و گام دوم آن استمرار است، کسانی در مسیر استمرار می‌مانند که باور و اعتقاد به استقرار انقلاب اسلامی داشته باشند.
وی افزود: برخی ها معتقد هستند که نظام نا کارآمد است اما نمی دانند که هدف انقلاب استقرار نظام دینی است و اکنون این در جامعه اتفاق افتاده است و ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه استقلال آزادی جمهوری اسلامی محقق شده است.
احمدی با اشاره به اینکه گام دوم تعریضی بر کسانی است که در گام نخست همراهی نکردند، اظهار کرد: امروز ایران یکی از امن ترین کشورهای امن در منطقه و حتی جهان شناخته شده است، دشمن سعی دارد نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد و بگوید دین و اسلام توانایی اداره جامعه را ندارد.
وی با اشاره به اینکه اگر جامعه مبتنی بر اقتصاد اسلامی باشد مشکلات برطرف خواهد شد، یادآورشد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اکنون باید برای برون رفت از مشکلات متکی به ظرفیت های داخلی باشیم.
انقلاب با محوریت امت به پیروزی رسید
همچنین حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: امام خمینی(ره) با محوریت امت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند که این از مهمترین شاخصه ها محسوب می شود.
وی افزود: در دنیا کشورهای زیادی چون الجزایر، لیبی، فرانسه و سودان انقلاب کردند که بعد پیروزی تحویل دولت مردان کشور خود دادند و هیچ گاه این انقلاب ها مردمی باقی نماند.
ولی نژاد اظهار کرد: در تمامی انتخاباتی که در کشور برگزار شد و در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم حضور پررنگی داشتند که توانستند اتفاقات بسیار مهمی را رقم زنند.
وی امت محوری را جزو مهمترین برنامه های حضرت امام دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به حزب و یا توده ای نبوده است بلکه متعلق به همه اقشار است.

  13 اسفند 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61241
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام