مخابرات منطقه گلستان در رسیدگی به شکایات مردمی(سامانه 195) رتبه اول کشوری را کسب کرد

مخابرات منطقه گلستان در سنجش میانگین مدت زمان پاسخگویی شکایات ( AHT )  سامانه 195 با کسب امتیاز 0.81 حائز رتبه اول کشوری شد .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.

نظر به حساسیت واهمیت در جلب حداکثری رضایت مشتریان وپیگیری وپاسخگویی به شکایات سامانه 195 در حوزه مدیریت منطقه گلستان تحت نظر مستقیم مدیریت دفترمدیر منطقه صورت می پذیرد.

همچنین شکایات سامانه فوق توسط مدیریت منطقه گلستان ومعاونت حقوقی تنظیم مقررات مخابرات ایران ومنطقه شمال شرقی سازمان تنظیم مقررات به طور مستقیم رصد می گردد .

قابل ذکر است کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می‌توانند با مراجعه به سایت bazrasi.tci.ir ویا سایت https://195.cra.ir، تماس با تلفن گویای 195و یا صندوق پستی 195-16315، شکایت‌های خود را از سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.

  21 خرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62277
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 3
  • وفائی | 3/04/1399 - 21:44

    با سلام لطفا ببخشید چند ماهی است که بلانسبت دزدای بیشعور کابل تلفن ثابت خانگی چندین روستا از توابع شهرستان گنبد کاووس را شبانه بردند آیا برای رفع این مشکل ارگان ذیصلاح اقدامی کرده است یا همچنان از تلفن ثابت بی بهره بمانیم مگر عصر حجر است میشه از زیر زمین نسبت به کشیدن کابل مخابرات تلفن های ثابت اقدام کرد با تشکر
  • کردکویی | 18/04/1399 - 01:31

    باسلام .قسمت مشترکین مخابرات کردکوی واقعا بی درو پیکر شده. اولا کارمندان سرکارشان حاضر نیستند.به تلفن ها پاسخ نمیدن .صبح ها دیر میان سرکار ساعت دوازده یکی درمیان میان.برای جابجایی تلفن مشترکان یکدرمیان امکانات دارد وندارد میزنند.اگرنداشته باشد که هیچ واگر داشته باشد برای یک جابجایی باید هفته ها معطل بمانند.خوب با این روش مخابرات ومشترکین خیلی ضرر میکنند.خواهش میکنم.بعنوان مشترک مراجعه کنید تا بفهمید مشترکان کردکوی چه تحملی دارند.با احترام.
  • محمدقربان اسدی | 31/06/1399 - 09:13

    سلام خسته نباشید ساکن شهر گمیش‌تپه(گمیشان)هستم نزدیک دو ماه است که خرابی تلفن را اعلام کردم (به۲۰۱۱۷)البته چند بار اعلام شد که آخرین آن۹۹/۶/۱۷بود چندبار نیزبه‌مسوولین ذیربط در اداره مخابرات گمیشان مراجعه داشتم‌یک بارهم پیش رییس اداره رفتم ومشکل را بیان کردم ولی پاسخ نگرفته‌ومشکل رفع نشد حال براساس سلسله مراتب باشما مطرح می نمایم لطفاً اقدام لازم را معمول فرمایید _باتشکر
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

همراه اول شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام