رئیس پلیس راه گلستان:
70 درصد راه های استان فرعی و روستائی است/ رتبه دوم گلستان در کاهش تصادفات جاده ای

Image result for ‫سرهنگ عبدی رئیس پلیس راه گلستان‬‎

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: 70 درصد راه های استان را راه های فرعی و روستائی تشکیل میدهد که 41 درسد تصادفات در این جاده ها رخ میدهد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، علی عبدی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: 59 درصد تصادفات گلستان در محور های اصلی رخ میدهد که سه عامل عدم توجه به جلو با 28 درصد، عدم رعایت حق تقدم با 20 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 12 درصد، در این اتفاق ها دخیل است.

وی افزود: ۶۸ درصد تصادفات را خودروهای سواری، ۱۲۴ درصد را موتورسیکلت، ۹ درصد را وانت بار و ۵ درصد را کامیون تشکیل می دهند.

به گفته علی عبدی، خودرو با خودرو ۳۳ درصد، موتورسیکلت با خودرو ۲۵ درصد، وازگونی ۱۸ درصد و خودرو با عابر پیاده ۱۰ درصد تصادفات را شامل می شوند.

وی همچنین در خصوص سن رانندگان در تصادفات گفت: ۳۲ درصد در رده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال، ۲۷ درصد در رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال و ۱۶ درصد در رده سنی ۴۵ تا ۵۵ سال بیشترین رده سنی رانندگان در تصادفات است.

  19 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62470
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام