سرپرست پلیس راهور گلستان:
اعمال قانون با خودروی هوشمند برای رانندگان متخلف/ با جابجایی چهارشنبه بازار موافقیم

نتیجه تصویری برای گشت نامحسوس

سرپرست پلیس راهور استان گلستان گفت: با همکاری شهرداری گرگان مقرر است خودروی مجهز به دوربین نظارتی در اختیار پلیس راهور قرار گیرد که از این پس بجای اعمال قانون فیزیکی، اعمال قانون به صورت هوشمند در معابر استان انجام خواهد شد و بلافاصله برای صاحب خودرو پیامک تخلف ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، محمد طبیبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: گشت نامحسوسی نیز در مرکز استان گلستان راه‌اندازی شده که یکی از مهمترین اهداف آن برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش و تست الکل از رانندگان است.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده مرجع قضایی رانندگانی که رفتارهای پرخطر داشته باشند و یا مشروبات الکلی و مواد روان‌گردان مصرف کنند خودروهای آنها به مدت 15 روز توقیف خواهد شد که در سال جاری تاکنون 73 مورد خودرو توقیف شده است.

وی با اشاره به عملکرد پلیس راهور در ایام نوروز گفت:

در ایام نوروز تصادفات فوتی استان 50 درصد کاهش داشته است که گرگان، آزادشهر، علی‌آبادکتول و کردکوی کاهش چشمگیر تصادفات داشته‌اند و 32 درصد وقوع سوانح رانندگی به دلیل عدم توجه به جلو راننده بوده است.

سرپرست پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: افراد فوت شده در این ایام یک نفر راننده و یک نفر موتورسیکلت‌سوار بوده و 79 درصد عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران بوده‌اند.

وی یکی دیگر از برنامه های جدید پلیس راهور را ساماندهی مسافر کش های شخصی در گرگان عنوان کرد و گفت: مشکلات اقتصادی و کمبود تاکسی دو علل مهم وجود مسافربران شخصی در استان است که در استان بیش از 2 هزار و 700 تاکسی در سطح استان فعال است و باید بررسی کنیم با وجود این موضوع چرا تعداد مسافربران شخصی زیاد است.

طیبی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه با جابجایی چهارشنبه بازار گرگان موافقیم، اظهار کرد: پارک خودروهای شخصی، وانت ها و مراجعه زیاد مردم به چهارشنبه بازار موجب شده تا بار ترافیکی بلوار الغدیر مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد کند که با جابجایی این بازار به محل سعد آباد گرگان این مشکل نیز حل خواهد شد.

  7 اردیبهشت 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61882
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام