فرماندار ویژه گنبدکاووس:
طرح شهید شوشتری در ۶ محله‌ آسیب‌پذیر گنبدکاووس اجرا می‌شود

Related image

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اهمیت اجرای طرح ملی شهید شوشتری گفت: این طرح در محله‌های حاشیه‌ای و آسیب‌پذیر شامل اسلام آباد، سیدآباد، بدلجه و مدرسی در حال اجرا است و دو محله گدم‌آباد و چای‌بویین نیز قرار است به مناطق تحت پوشش طرح اضافه شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))،عبدالقدیر کریمی امروز در بازدید از برخی محله‌های آسیب‌پذیر این شهر با اشاره به اجرای طرح شهید شوشتری در این مناطق اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه جهادی به مردم مناطق آسیب‌پذیر در این طرح خدمات‌رسانی کرده و با هدف شناسایی آسیب‌ها از این محله‌ها بازدید میدانی داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر طرح شهید شوشتری در محله‌های اسلام آباد، سیدآباد، بدلجه و مدرسی در حال اجرا است و دو محله گدم‌آباد و چای‌بویین نیز قرار است به مناطق تحت پوشش طرح اضافه شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: در کنار اقدامات عمرانی در اجرای طرح شهید شوشتری باید فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با مشارکت مردم در اولویت قرار گیرد زیرا مهمترین شاخص اجرای این طرح، مشارکت مردم است.

وی گفت: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در مناطق تحت پوشش طرح شهید شوشتری، وظیفه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اجرای اقدامات پیشگیرانه است.

کریمی افزود: هدف از اجرای طرح شهید شوشتری که بیشتر در مناطق و محله‌های آسیب‌پذیر و کمتر توسعه یافته شهرها اجرا می‌شود، توانمندسازی جوامع محلی با ارائه خدمات متناسب و نیز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این نقاط است.

  27 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62509
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام