دومین جلسه کار گروه سواد آموزی بانوان؛
دومین جلسه کارگروه سوادآموزی بانوان در حوزه معاونت سواد آموزی استان گلستان برگزار شد

همراه با آموزش های علمی و مهارتی برای آموزش دهندگان به خصوص آموزش دهندگان روستایی و عشایری می توانیم میزان علاقه و تعهد افراد را افزایش دهیم.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، دومین جلسه کارگروه سوادآموزی بانوان برگزار شد.

در ابتدا همراه معاون سواد آموزی ضمن خوش آمد گویی به اعضای محترم جلسه با اشاره به اهمیت موضوع سوادآموزی گفت: مسأله سواد در بین اقشار جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید نسبت به افزایش قشر باسواد جامعه بیش از گذشته تلاش شود.

وی ادامه داد: بی‌سوادی یک آفت اجتماعی است و همه باید بسته به شرایط خود از سواد نسبی برخوردار شوند، ترغیب و بازگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به امر سوادآموزی مهم‌ترین اقدام برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در جامعه است و آموزش دهندگان آگاه و توانمند می توانند در این راه  کمک خوبی برای شتاب بخشی و ریشه کنی بی سوادی باشند از این رو با آموزش های علمی و مهارتی برای آموزش دهندگان به خصوص آموزش دهندگان روستایی و عشایری می توانیم میزان علاقه و تعهد افراد را افزایش دهیم.

در ادامه الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان در دومین جلسه کارگروه سوادآموزی بانوان تصریح کرد: بر اساس موافقت نامه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و سازمان نهضت سواد آموزی ۲۱۶۰ نفر ساعت آموزشی جهت توانمند سازی آموزش دهندگان عشایری و روستایی در استان گلستان برگزار شده است.

وی با اشاره به اهداف این کارگروه گفت: کارگروه سواد آموزی بانوان استان به منظور همگرایی نهادهای خصوصی و دولتی جهت گسترش فرهنگ سوادآموزی با بهره گیری از مشوق های لازم فعالیت می کند.

غیناقی در ادامه اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه، برگزاری همایش و جشن فارغ التحصیلی بی سوادان آموزش دیده در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است: کارگروه سواد آموزی بانوان ذیل شورای پشتیبانی سواد آموزی به ریاست استاندار برگزار می شود.

  3 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62670
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام