استاندار گلستان در کارگروه تسریع در ساخت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان:
توجه به محتوای باغ موزه در کنار ساخت آن حائز اهمیت است

استاندار گلستان با بیان اینکه همه ما امروز مدیون شهدا هستیم , اظهار کرد : توجه به محتوای باغ موزه دفاع مقدس در کنار ساخت و بهره برداری از بنایی آن با اهمیت است و باید تلاش گردد تاریخ شفاهی و نقش استان در جنگ تحمیلی به خوبی تبیین شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، دکتر هادی حق شناس عصر روز گذشته یکشنبه ۱۷ شهریور در کارگروه تسریع در ساخت و بهره برداری از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام استان تصریح کرد : بنیاد حفظ آثار می تواند از ظرفیت دانشگاه ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در گردآوری تاریخ شفاهی و خاطرات رزمندگان استفاده کند.

وی افزود : ۲۰ المان شهدای گمنام در استان در حال ساخت است که باید تلاش کنیم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

 استاندار گلستان یادآور شد : تهیه دانش نامه شهدای استان با ۱۰۰ مدخل و تهیه تاریخ شفاهی ۷۰۰ رزمنده ۸ سال دفاع مقدس می تواند در غنای محتوای باغ موزه موثر باشد.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد : اعتبارات مورد نیاز جهت ساخت باغ موزه تامین شده و امید است با جدیت کار این پروژه به اتمام برسد و به عنوان مرکزی فرهنگی به مردم خدمت رسانی کند.

لازم به ذکر است در این جلسه حاضرین نقطه نظرات خود را پیرامون ساخت و بهره برداری از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام ارائه کردند

 

  18 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62732
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام