استاندار گلستان در شورای فرماندهان انتظامی استان گلستان :
تلاش نیروی انتظامی در مسیر حفظ امنیت انتخابات قابل تقدیر است

استاندار گلستان با بیان اینکه همه در برابر تعیین آینده کشور مسوولیت داریم, اظهار کرد:تلاش نیروی انتظامی در مسیر حفظ امنیت انتخابات قابل تقدیر است و نیروی انتظامی استان نشان داده است که همواره در مسیر امنیت از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس امروز یکشنبه ۲۷ بهمن در شورای فرماندهان انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خصوصاً شهید سپهبد سلیمانی تصریح کرد:سلامت و امنیت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و از نیروی انتظامی می خواهم با برهم زنندگان امنیت برخورد جدی کند.
وی افزود: قدرت هر کشوری در بنیه نظامی و اقتصادی آنهاست اما قدرت جمهوری اسلامی ایران علی رغم توانمندی های اقتصادی و نظامی , به پشتوانه مردم است .
استاندار گلستان با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره)  که مجلس را در راس امور می دانستند, یادآور شد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مورد توجه همگان است و مردم باید در کنار حضور گسترده با شناخت کامل نمایندگانی اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد:انتخابات پیش رو در گلستان با حضور نمایندگان تمام سلایق سیاسی و قومیت ها رقابتی است بگونه ای که در دوره پیشین مجلس برای هر کرسی نمایندگی استان ۱۴ کاندیدا رقابت می کردند ولی در این دوره برای هر کرسی ۳۴ کاندیدا به رقابت می پردازند.

  27 بهمن 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63228
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام