فرماندار شهرستان گرگان:
بیش از ۹۰ درصد از مردم شهرستان گرگان در طرح غربالگری ثبت نام شدند

فرماندار گرگان گفت: بیش از ۹۰درصد از خانوارها در سامانه ناب مرکز بهداشت و طرح غربالگری خوداظهاری در جهت مقابله با ویروس کرونا ثبت نام شدند .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد حمیدی فرماندار گرگان در جلسه آخرین وضعیت ثبت خانوار در طرح ملی غربالگری گفت: بیش از ۹۰درصد از خانوارها در سامانه ناب مرکز بهداشت و طرح غربالگری خوداظهاری در جهت مقابله با ویروس کرونا ثبت نام شدند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۷۰هزارنفر در سامانه ناب مرکز بهداشت ثبت نام شده اند و از این تعداد نیز  ۳۲۳هزارو۶۲۷نفر غربالگری و ثبت سامانه شده اند و برای مابقی افراد نیز به دلیل ثبت نشدن شماره تماس و آدرس از سوی خانوارها نیاز است بررسی بیشتر در روزهای آینده صورت گیرد.

حمیدی گفت: با زیرساخت آماری بدست آمده در ادامه مسیر درمان بیماری های مختلف فراگیر از جمله کویید ۱۹ میتوانیم بهتر تصمیم گیری نماییم.

وی با تشکر از بسیج ناحیه مقاومت سپاه گرگان و آموزش و پرورش شهرستان افزود: در جهت بروز رسانی و دست یافتن به اطلاعات خانوار همکاری خوبی را از این دستگاه ها شاهد بودیم و امیدواریم تا ادامه مسیر همکاری آنها را شاهد باشیم.

  22 فروردین 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63367
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام