استاندار گلستان در آیین متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه؛
اطلاعات و اخبار خبرنگاران در تصمیم گیری مدیران نقش بسزایی دارد

استاندار گلستان به ظرفیت تصمیم سازی اصحاب رسانه اظهار کرد: اطلاعات و اخبار خبرنگاران نقش بسزایی در تصمیم گیری های مدیران دارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق‌شناس عصر امروز یکشنبه ۱۹ مرداد در آیین متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان که بصورت ویدئو کنفرانس با دکتر محمد خدادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد, ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهید خزاعی و تبریک ۱۷ مرداد به تمامی زحمات کشان عرصه قلم و رسانه تصریح کرد:اگر اخبار و اطلاعات بدرستی به جامعه منتقل شود و از توجه به شنیده ها پرهیز گردد بی تردید حال جامعه بهتر خواهد شد.
استاندار گلستان گفت : بروز ابزار های جدید در عرصه اطلاع رسانی ارزشمند است اما بواقع نمی تواند جایگزینی برای کتاب, روزنامه و مجله باشد
دکتر حق شناس یادآور شد: امروز باید اخبار با فهم عمیقی از مسایل به مخاطب ارایه و تحلیل درستی از مطالب به افراد بیان شود.
وی خاطر نشان کرد: جامعه رسانه ای استان باید نسبت به ووضوعات زیرساختی در استان نظیر منطقه آزاد اینچه برون, پیتروشیمی گلستان, راه آهن اینچه برون_گنبدکاووس _شاهرود , ۵ بیمارستان گلنگ زنی شده و پروژه های کلان, تاثیرگذار و توسعه ساز در استان مطالبه گر باشد.
استاندار گلستان گفت: در واقع توسعه زیرساخت ها باید هدف همه مسوولین , خبرنگاران و رسانه ها در استان باشد و باید در هر دولتی به عنوان یک اصل مورد توجت قرار گیرد.
دکتر حق شناس بیان کرد: باید مزیت های نسبی استان و ظرفیت های پنهان آن توسط خبرنگاران برجسته شود تا مورد توجه قرار گیرد 
استاندار گلستان از عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان خواست به احصا و بررسی مشکلات جامعه خبری بپردازند و دغدغه های خبرنگاران را از طریق مجاری قانونی مرتفع کنند.
لازم به ذکر است جمعی از خبرنگاران از طریق ویدیو کنفرانس در ادارات مختلف و همچنین فرمانداری ها با آیین گرامیداشت روز خبرنگار در ارتباط بودند.
گفتنی است در این مراسم تعدادی از اصحاب رسانه مشکلات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند و در پایان از تعدادی از خبرنگاران تجلیل شد.

  20 مرداد 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63661
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام