دکتر فاضل: هموطنان از مسافرت به استان گلستان در تعطیلات آخر هفته بپرهیزند

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات دهه اول محرم و هم همچنین روزهای آخر هفته، از هم وطنان می خواهم از سفر به استان های شمالی به خصوص استان گلستان، خودداری نمایند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر عبدالرضا فاضل افزود: طبق رسم هرساله، شهریور ماه، مسافرت های برون شهری به اوج می رسد، اما امسال از مردم می خواهیم همانطور که طی چندین ماه گذشته مسائل بهداشتی را رعایت کردند، این موضوع را ادامه دهند، زیرا انتقال و سرایت ویرووس کووید 19 با هرگونه جابجایی افراد، بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: هم اکنون در استان گلستان 350 بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان بستری اند که از این تعداد 85 نفر در بخش ICU با شرایط سخت مواجه هستند، همچنین 8 شهرستان استان در وضعیت قرمز و 6 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

دکتر فاضل در پایان مجددا از هموطنان خواست تا طبق سیاست های وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان از هرگونه سفر در ایام تعطیلات پیش رو، به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده و قدردانی از زحمات کادر درمان، خودداری کنند.

  5 شهریور 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63721
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام