رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان:
۱۰۴۴ گلستانی در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری شرکت خواهند کرد

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی در تاریخ 20 شهریورماه سال جاری خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، میترا رمضانی با اشاره به اینکه به  ۶۶ هزار نفر در کل کشور شرکت خواهند کرد ، استان گلستان 1044 نفر شرکت کننده در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دارد. اظهارکرد: از میان ۱۰۴۴ هزار نفر شرکت کننده استان گلستان در این آزمون ۱۵۲نفر خانم و ۸۹۲ نفر آقا میباشد.
وی افزود: این آزمون برای جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و تولیت سازمان سنجش مورخ 20 شهریورماه در گلستان ، به مدت 2 ساعت برگزار می شود.
رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه گلستان سهمیه مورد نیاز استان را در این آزمون 135 نفر اعلام و افزود: این مرکز در حال حاضر ۱۹۶ نفر کارشناس دارای پروانه و ۳۵ کارآموز داردکه با برگزاری این آزمون بخشی از نیروی مورد نیاز تامین خواهد شد.
وی ادامه داد: این آزمون در ۶۰ رشته کارشناسی برگزار می شود که سوالات آن نیز شامل 55 الی 65 تست با 10 تست عمومی و 45 تست تخصصی است، همچنین مدت زمان پاسخگویی به سوالات 2 دقیقه است.
 وی زمان اعلام نتایج آزمون را 2 ماه بعد از برگزاری آن اعلام کرد و گفت: ظرفیت های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شوند و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.
رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه گلستان رعایت پروتکل های بهداشتی برای افراد شرکت کننده را الزامی ذکر و خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون به دلیل شیوع کرونا در سال 98 به تعویق افتاد و فراخوان برگزاری آزمون سال 99 نیز با لحاظ شرایط کرونایی اعلام خواهد شد.

  16 شهریور 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63742
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام