پلیس برای تامین امنیت شب چهارشنبه آخر سال آمادگی دارد

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/03/11/4/2209925.jpg

فرمانده انتظامی گلستان از آمادگی پلیس برای تامین نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: پلیس برای تامین نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال آمادگی دارد و با هنجارشکنانی که موجب سلب آسایش مردم شوند تا پایان تعطیلات در اختیار مراجع قانونی قرار خواهند گرفت.

او با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی ناجا در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، افزود: کاهش حوادث این شب در سنوات گذشته، بیانگر افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با نیروی انتظامی و توجه آنان به آموزش‌های ارائه شده از سوی ناجا، دستگاه‌های امدادی و رسانه‌ها بوده است.

او گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در تمامی مراسمات برقرار کند، اما با بی نظمی و اخلال در امنیت مخالف است خصوصا در این برهه از زمان که ویروس کرونا در حال جولان دادن بوده و ازدحام شهروندان در چهارشنبه آخر سال قطعا زمینه را برای شیوع گسترده این بیماری خطرناک فراهم خواهد کرد.

سردار دادگر گفت: برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به شکل نادرست از طریق عده‌ای محدود، موجب شده تا روز‌های پایانی سال به روز‌های نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شده و شاهد حوادث غم باری باشیم که بیشترین قربانیان آن کودکان و نوجوانان هستند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: افرادی که با خودروی خود اقدام به حمل و یا توزیع مواد محترقه کرده و امنیت مردم را به خطر بیندازند نیز اتومبیل و راننده تا ۱۵ فروردین در اختیار مراجع قانونی قرار خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان  از خانواده‌ها خواست: نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان با سهل انگاری و لحظه‌ای غفلت، حادثه‌ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود تلخ کنند.

  23 اسفند 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 64109
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام