۲۶۰۰ دانشجو در گلستان از بنیاد شهید خدمات دریافت می کنند

۲۶۰۰ دانشجو در گلستان از بنیاد شهید خدمات دریافت می کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دو هزار و ۶۰۰ دانشجو در گلستان از بنیاد شهید خدمات دریافت می کنند.

به گزارش گلستان فردا، اسرافیل وزیری اظهارکرد: بنیاد شهید خدمات فرهنگی، آموزشی، ورزشی، اردویی و غیره را به جامعه هدف ارائه کرده و در زمینه فرهنگ شهید و شهادت اتفاقات خوبی را شاهد بودیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: به دو هزار و ۶۰۰ دانشجوی خانواده شهید و ایثارگر در سطح استان خدمات تحصیلی، آموزشی، کلاس های تقویتی و غیره ارائه می کنیم.

وی بیان کرد: در استخدامی اخیر مجوز جذب ۱۶ هزار نفر در کشور صادر شد که در گلستان حدود ۳۸۰ نفر در آن شرکت کردند.

وزیری ادامه داد: یکی از دغدغه های ایثارگران و خانواده های شهدا، مسکن بود که در سال گذشته اعتبارات خوبی اخذ و هم اکنون پشت نوبتی نداریم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در خصوص اشتغال هم توضیح داد که در وام خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی به تعهد خود عمل کرده و در سال جاری هم تاکنون ۴۰ میلیارد تومان پرونده تشکیل شده است.

طبق گفته وی چهار هزار شهید، هزار و ۲۰۰ آزاده و ۱۴ هزار جانباز در استان هستند که ۸۰ هزار نفر از خانواده های آن ها از ما خدمات دریافت می کنند.

وزیری عنوان کرد: سه هزار و ۶۰۰ جانباز در استان واجد شرایط واکسن کرونا بودند که هرکدام حداقل دوز اول را دریافت کرده اند.

  17 مرداد 1400
بخش : جامعه / ایثاروشهادت
کد خبر: 64640
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام