مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان؛
رنگ و بوی انقلاب در 200 مدرسه گلستان/ هدف ما زبده یابی و زبده پروری در مدارس است

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه بیش از  ۲۰۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان شکل خواهد گرفت، گفت: با برنامه ریزی های شکل گرفته تلاش داریم تا کیفیت سال های قبل را افزایش دهیم ضمن اینکه یکی از مدارس ما در سال ۹۷اتحادیه انجمن برتر کشور شد.

به گزارش گلستان فردا، جابر جلالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انجمن اسلامی  دانش آموزان از سال ۴۲ به صورت گروه های دانش آموزی شروع به فعالیت کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال    ۵۸ فعالبت رسمی خود را با دستور امام خمینی(ره) آغاز کرد.
مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان با بیان اینکه مجموعه اتحادیه زیر نظر نماینده رهبری فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: کار ما ارتقا روحیه معنوی، مومنانه و انقلابی دانش آموزان است به همین جهت در هر مدرسه دوره متوسطه دفتری به عنوان انجمن اسلامی مدارس داریم.
وی با اشاره به عضویابی هدفمند توسط مربیان افزود: تربیت مدیر، مومن، انقلابی، زبده یابی و زبده پروری از اهداف ما است که شامل پایه ریزی، شکل گیری شخصیت و هویت دینی دانش آموزان را بر عهده دارد.
جلالی هیئت انصار المهدی اتحادیه دانش آموزان را یکی از زمینه های رشد دانش آموزی دانست و عنوان کرد: دانش آموزان در فضای کار گروه هایی که برایشان تعریف می شود را انجام می دهند اما آنچه که در دهه فجر مهم و پر رنگ است کار ویژه مدرسه انقلاب است.
مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در تشریح مدرسه انقلاب یادآورشد: این نمایشگاه بر دو پایه محتوا و روایت محتوا استوار است که در چهل سالگی دوم انقلاب محتواها بر اساس بیانیه گام دوم در فضای حضوری مدارس تهیه می شود.
وی متذکرشد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در 3 بخش دیروز، امروز و فردا است و جدا از کارهای مجازی بچه ها است که بخش دیروز دو زیر مجموعه نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب برگرفته از خاطرات انقلابی بزرگان خانواده و فساد اجتماعی دوران قبل از انقلاب اسلامی است.
جلالی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی، هنر و نوجوانان، رسانه و فضای مجازی ذیل بخش امروز و مهدویت، جهاد اقتصادی و علمی، نقش نوجوانان در ساخت ایران قوی، لشکر فرشتگان، هم کلاسی آسمانی، غرفه مکتب حاج قاسم ذیل بخش فردا فعالیت خواهد شد.
مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه بیش از  ۲۰۰نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان شکل خواهد گرفت، ابراز کرد: با برنامه ریزی های شکل گرفته تلاش داریم تا کیفیت سال های قبل را افزایش دهیم ضمن اینکه یکی از مدارس ما در سال ۹۷اتحادیه انجمن برتر کشور شد.
وی ادامه داد: در هر مدرسه ۷غرفه زده می شود که هر غرفه یک راوی دارد و تمام مسوولیت برگزاری نمایشگاه در راستای مسوولیت پذیری و افزایش خلاقیت بر عهده خود دانش آموزان می باشد.
جلالی گفت: برنامه رسانش با هدف بازنشر ارزش ها در شبکه های اجتماعی، تور دستاوردها و کارگاه های پاسخگویی به شبهات دانش آموزان از دیگر برنامه های مهم ما در دهه فجر برای دانش آموزان گلستان است.

  5 بهمن 1400
بخش : جامعه
کد خبر: 66228
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام