مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان:
درخت کاری در 106 کیلومتر از حاشیه محورهای مواصلاتی گلستان

http://media.shabestan.ir/Original/1398/06/01/IMG08153379.jpg

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از اجرای درختکاری در 106 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در روز 14 آذر سال جاری خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، ابوطالب قزلسفلو در جلسه ستاد توسعه فضای سبز شهرستان گنبد با اشاره به اینکه درختکاری محور گنبدکاووس - مراوه تپه باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: در راستای درختکاری و کاشت بوته در نوار مرزی  این شهرستان ها  برنامه ریزی هایی صورت گیرد.
وی با اشاره به آسیب های کاشت درخت در اسفند ماه، افزود: طبق برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته موضوع درخت کاری امسال تا پایان بهمن ماه در تمامی شهرهای استان انجام می شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از اجرای درختکاری در 106 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در روز 14 آذر سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان 35 کیلومتر آن واقع در مسیر آق امام به تنگراه و 71 کیلومتر براساس تعهدات  فرمانداری های گلستان انجام خواهد شد.

  11 آذر 1398
بخش : جامعه / محیط زیست
کد خبر: 62987
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام