مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان :
۱۱ بوستان روستایی در استان گلستان احداث می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: در ستاد توسعه فضای سبز استان ایجاد بوستان‌های روستایی در دستور کار قرار گرفت که تا پایان امسال ۱۱ بوستان روستایی در استان احداث می‌شود.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ ابوطالب قزلسفلو اظهار کرد: در ستاد توسعه فضای سبز استان ایجاد بوستان‌های روستایی در دستور کار قرار گرفت که تا پایان امسال 11 بوستان روستایی در استان احداث می‌شود.

وی افزود: براساس این مصوبه،مراتع اطراف روستاها با همکاری شوراها و دهیاران بوته‌کاری می‌شود. منابع طبیعی استان به  دهیاری‌هایی که تمایل به احداث بوستان‌ داشته باشد، نهال رایگان می‌دهد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اشاره‌ای هم به تعطیلی طرح‌های جنگلداری کرد و گفت: با تعطیلی این طرح‌ها، نیاز کارخانه‌های چوب افزایش پیدا کرده و با زراعت چوب می‌توان بخشی از این تقاضا را برآورده کرد. در استان 100 هکتار زراعت چوب داریم که یکی از برنامه‌ها ما توسعه این سطح است.

  15 اسفند 1397
بخش : جامعه / محیط زیست
کد خبر: 61271
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام