به مناسبت هفته محیط زیست انجام شد:
نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان با استاندار گلستان

سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان به مناسبت هفته محیط زیست، با استاندار گلستان نشست هم اندیشی برگزار و دغدغه ها و مشکلات خود را بیان کردند.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز چهارشنبه 21 خرداد در این نشست، ضمن استماع موضوعات 21 نفر از نمایندگان سازمان های مردم نهاد محیط زیستی، به سوالات آنها پاسخ داد.
استاندار گلستان در این نشست با اشاره به موضوع مدیریت پسماند در استان، اظهار کرد: گلستان در حوزه مدیریت پسماند، در میان سه استان شمالی کشور، بهترین عملکرد را داشته است.
دکتر حق شناس با تأکید بر اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ، تصریح کرد: آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه اهمیت زیادی دارد و ساز مان های مردم نهاد باید در این زمینه وارد عمل شوند.
وی با استقبال از پیشنهاد سمن ها برای آموزش در مدارس اظهار کرد: در شورای آموزش و پرورش استان مصوب خواهیم کرد تا سازمان های مردم نهاد محیط زیستی بتوانند در مدارس، به آموزش و فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست بپردازند.
لازم به ذکر است در ادامه این نشست، اتاق مشارکت های مردمی و شبکه سمن های محیط زیستی و منابع طبیعی استان گلستان افتتاح شد.

  21 خرداد 1399
بخش : جامعه / محیط زیست
کد خبر: 63497
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام