مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان:
پرآبی فعلی رودخانه های گلستان ناشی از ذوب برف است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با فروکش کردن سیلاب ناشی از بارش اخیر، در حال حاضر، با وجود پرآّب بودن رودخانه ها ، چنانچه بارش نداشته باشیم، وذوب برف بتدریج انجام شود، انتظار وقوع سیلاب مخرب را نداریم. 
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس علی نظری اظهار داشت: آب در رودخانه های گلستان به دلیل ذوب شدن برف در مناطق کوهستانی و بارندگی پراکنده در منطقه  با ظرفیت حداکثری خود جریان دارد. 
وی به وضعیت سدهای گلستان نیز اشاره کرد و گفت: سد بوستان در کلاله، گلستان در گنبدکاووس و وشمگیر در آق قلا بیش از 118 میلیون متر مکعب آب ذخیره دارند.
مهندس نظری اضافه کرد: اکنون سر ریز سد بوستان 11 متر مکعب در ثانیه، گلستان 85 متر معکب در ثانیه و وشمگیر حدود 100 متر مکعب در ثانیه است و در شرایط کنونی تهدیدی برای منطقه ندارند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان به آخرین وضعیت هدایت سیلاب از آق قلا و گمیشان اشاره کرد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا و سپاه نینوای گلستان، ارتش جمهوری اسلامی و شرکت آب منطقه ای گلستان با ایجاد کانال و لایروبی رودخانه ها در حال سرعت بخشدن به تخلیه آب از این مناطق هستند.

  16 فروردین 1398
بخش : جامعه / آب و هوا
کد خبر: 61581
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام