مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد:
هفته آینده، هفته بارشی همراه با کاهش دما برای استان خواهد بود

نتیجه تصویری برای بارش باران

مدیر کل هواشناسی استان گلستان گفت: هفته آینده، هفته ای بارشی همراه با کاهش دما برای استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، نور بخش داداشی اظهار کرد: طی روز گذشته به علت حاکمیت جریانات جنوبی دراستان روز گرمی را گذراندیم بطوری که حداکثر دما در اینچه برون به 36 درجه سانتیگراد رسید.
وی افزود: از بامداد امروز پنجشنبه تا بامداد روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه هوای گلستان بتدریج تحت تاثیر سامانه سرد و بارشی قرار می گیرد، که پیامد آن گاهی بارش باران، رعد و برق، مه غلیظ، در برخی نقاط وزش باد نسبتا" شدید، مواج شدن دریا  وکاهش دما (13 تا 15 درجه سلسیوس) خواهد بود. 

داداشی گفت: از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی دیگری به استان نفوذ و پیامد آن نیز بارش باران و در نواحی کوهستانی بارش برف خواهد بود که جزییات بیشتر راجع به این سامانه متعاقبا" اطلاع رسانی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به موارد فوق هم استانی های عزیز هفته سرد و بارشی را طی هفته آینده تجربه خواهند نمود و در این بازه زمانی، آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از شهرها و افزایش رواناب در رودخانه های استان پیش بینی می شود.

  29 فروردین 1398
بخش : جامعه / آب و هوا
کد خبر: 61778
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام