به میزبانی همراه اول مخابرات منطقه گلستان؛
همایش هم اندیشی ، نمایندگی ها، دفاتر پیشخوان دولت و ict ها و فروشگاه های مجوز دار استان گلستان برگزار شد

http://www.tcgolestan.ir/app/files/news/thumb/2_5d63c26c02e9f.jpg

همایش هم اندیشی نمایندگی ها، دفاتر پیشخوان دولت وict ها وفروشگاه های مجوز دار  به میزبانی همراه اول مخابرات منطقه گلستان با حضور مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ومدیران دفاتر پیشخوان دولت و ict روستایی و.... صبح امروز در سالن هلال احمر شهرستان گنبد برگزار شد.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دراین همایش مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن خیر مقدم به حضار خدماتی که توسط درگاههای مختلف ارتباطی به مردم ارائه میشود را بسیار ارزنده و دفاتر پیشخوان دولت و ict های روستایی و... از خانواده مخابرات دانست .

 

وی در ادامه احترام به مشتریان  وتکریم ارباب رجوع را از وظایف اصلی در شرکت مخابرات خواند و گفت :خوشخویی و رفتار خوش یکی از رمز های موفقیت یک سازمان با ارباب رجوع می باشد چنانکه اخلاق نیکو، برخورد مناسب، کلام نرم، رفتار شایسته، گفتار مؤدبانه،چهره گشاده با مشتریان و ارباب رجوع یکی از اصول عمده اخلاق اداری میباشد باید توجه داشت شخص مقابل شما از برخورد با شما آزرده نشود

.

مهندس شهمرادی برنامه ریزی مناسب جهت اطلاع رسانی وآگاه نمودن مردم درخصوص خدماتی که بصورت الکترونیکی ارائه میشود را یکی از راهکارهای آشنایی مشتریان با نحوه ارائه خدمات بهتر دانست .

 

مدیرمخابرات منطقه گلستان گفت : تامین کنندگان تجهیزات ، تامین کنندگان زیرساختهای ارتباطی و تامین کنندگان خدمات و سرویسها سه دسته از بخشهای مهم صنعت ict هستند که از این بین تامین کنندگان خدمات و سرویسها را میتوان به عنوان مهم ترین بخش در تحقق درآمدهای کلان این صنعت برشمرد

.

وی در ادامه الزام به رعایت آئین نامه ومقررات وجلوگیری از تخلفات اداری –بالا بردن سطح آگاهی مدیران وکارکنان دفاتر به منظور رونق دادن به کسب وکار - استفاده از تکنولوژی های نوین در دفاتر – جذب فعالیت های بیشتر در دفاتر از سازمان های خدمت دهنده در استان را خواستار شد .


این همایش که به منظور آشنایی کارکنان و مدیران دفاتر پیشخوان دولت و ictهای روستایی با خدمات همراه اول برگزار شده بود آقایان علی عرب مدیر ارتباطات سیار و  به تشریح برنامه های مخابرات منطقه گلستان درخصوص خدمت رسانی به مشتریان در بخش تلفن همراه پرداخته وخدمات و سرویسهای قابل ارائه به مشتریان را معرفی نمودند.


همچنین نماینده دفاتر نیز به بیان مسائل و مشکلات ارائه خدمات پرداخت تا نسبت به رفع آن اقدام گردد.


درپایان همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه و دفاتر برتر در نمایندگی ،پیشخوان و ict جوایزی اهداء گردید.

  4 شهریور 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62672
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

تلگرام