مدیرکل پست استان گلستان:
۴۰۰ روستای گلستان از وجود دفاتر آی سی تی برخوردار هستند

مدیرکل پست استان گلستان گفت: ۴۰۰ روستا از هزار روستای گلستان از خدمات دفاتر آی سی تی بهره مند هستند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مهرداد جلالی، عصر چهارشنبه در مراسم انعقاد تفاهم‎نامه سه‎جانبه‎ بین اداره‎کل اوقاف و امور خیریه گلستان، اداره پست استان و فناوری و ارتباطات گلستان با موضوع واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان و آی‌ سی ‌تی روستایی از فعالیت دفاتر آی سی تی در ۴۰۰ روستای گلستان خبر داد و اظهار کرد: اداره‎ کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان به‎ عنوان دبیرخانه دولت الکترونیک موظف به پیگیری برون‎ سپاری خدمات دستگاه‎های اجرایی و الکترونیکی کردن خدمات است.

وی با اشاره به اینکه دفاتر آی‌ سی ‌تی روستایی از سال ۸۴ در گلستان فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: این کار به صورت پایلوت در استان انجام شد و به همین دلیل توانستیم جایزه بین المللی یونسکو را دریافت کنیم.

مدیرکل پست استان گلستان گفت: با راه اندازی دفاتر آی سی تی در روستاها توانستیم دریافت خدمات از شهرها را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه خدمات احصاء شده برای کل دستگاه‎های اجرایی هزار و ۳۰۰ مورد است، یادآور شد: خدماتی که به دفاتر آی ‌سی ‌تی واگذار شده ۳۵ مورد و در برخی روستاها کمتر هم است.

جلالی با اشاره به اینکه اداره‎ کل اوقاف و امور خیریه گلستان در جهت استفاده از این ظرفیت پیشگام شده است، اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم ‎نامه برون‎ سپاری خدمات اداره کل اوقاف به دفاتر آی ‌سی ‌تی روستایی اتفاق می‎ افتد.

  17 بهمن 1397
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 61088
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام